21 Temmuz 2008 Pazartesi

Claim: "Magically adapts to your every desire..."


I wonder whether this is just an ad slogan or whether they developed an algorithm or a "machine learning" thing for this...Maybe I can buy one to check it myself :)
Other cellphones developed by this company are interesting and pretentious in the sense that they suggest new ways of interaction (Soul and Tocco)(actually I should say 'user input') and they seek to broaden environment of use (such as miCoach)...Let's see whether they will come up with innovative interface ideas or not...
Acaba gerçekten kullanıcının isteklerini öğrenmeye yönelik bir algoritma mı var yoksa sadece bir reklam sloganı mı? Sırf bunun için telefon alınır mı bilmiyorum ama merak ediyorum :)
Firmanın ürettiği telefonlar önerdikleri etkileşim tarzı (Soul ve Tocco) ve yeni kullanım alanları (miCoach) açısından da iddialı gibi duruyor. Bakalım gerçekten yenilikçi bir arayüz tasarımı var mı? Ya da hepsi reklam mı?
For the phones mentioned above check out the Flash app. on top of the window/Bahsedilen telefonları görmek için sayfanın üstündeki Flash uygulamasına bakın:

Hiç yorum yok: